Tankspridd.....





Helgen har varit riktigt skön
!

-Shoppat
-Festat
-Sovit ut(lite iallafall)

Sen sist men inte minst, var jag och hälsade på min underbara morfar. Han kan nog vara den underbaraste personen som finns, han har jätte problem med att gå, för knänen är så utslitna. Men han klagar absolut inte för det. Bara sjunger sig vidare. Lite diment, men bara charmigt på en sån gammal gubbe. Man blir alltid lika glad när man träffar honom



Morfar och Mormor..
Min älskade mormor som tyvär inte finns med oss längre..


Måndagen oxå avklarad..


- Truckkörkort fixat
- Träning avklarad
- Handling som vanligt(ungefär 3 varor)

Tisdagen bjuder på lite mer överaskningar, Vi har match mot Uddevalla borta. Men inte i deras hall, för den är tydlingen så snötäckt så ishallen är avstängd. Så det kan bli en intressant resa imorgon.

http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=438167



Hoppas vi att allt går som det ska imorgon nu. Lidköping torskar och Lynx kör över Uddevalla.

Håller tummarna!!

Over A out!!








Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar morfar Sture :D

2010-02-08 @ 21:47:28
URL: http://erajkag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0