Snart fredag igen..

Måndagen avklarad...

Nu är bara resten av veckan kvar, låter kanske inte allt för roligt att tänka så kanske.
Men måndagen hade lite roliga saker att bju på, Misär lägenhet på Hässleholmen sitter inte fel. I en sån har jag roat mig hela dagen.

Hittar dock inte så mycket mer att se fram imot i veckan heller. Kommer bli bra mycket träning och jobbande.
Dock är jag lite halvdålig på att hålla tränings saker som jag lovar.
Men denna veckan ska jag göra ett seriöst försök.


Måndag:Gymmet
Tisdag:Isträning
Onsdag:Löpning
Torsdag.Isträning
Fredag:Gymmet


Frågan är ju om man kommer att lyckas, hoppas på det. För då är jag värd en riktigt STOR guldstjärna.






Väntar bara på att min syster ska ringa snart och fråga om jag kan hjälpa dom att riva i deras nya hus. Och självklart hjälper jag till med det, med nöje. Huset dom har köpt kommer bli riktigt bra sen när det äntligen är klart i sommar, eller senare..


Detta är baksidan av huset, och så kommer det inte se ut efter sommaren..(inte när man hör sin systers planer) Kommer bli riktigt rolig att följa detta..

Over A Out

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag hör av mig snart. Det är inte så mycket vi ska riva men mycket annat ska göras :D Huset kommer vara vitt i alla fall och sen kommer förhoppningsvis ett altandäck upp.

2010-02-16 @ 07:38:34
URL: http://olme.blogg.se/
Postat av: lukes

Hejsan. Anmäl dig till dagens blogg om du vill :D

2010-02-16 @ 08:04:49
URL: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0